STRADA SOCIOLOGILOR

Sociologi si perle sociologice – Lazaroiu are barba sa para serios si Basescu are instinct sociologic

Strada Sociologilor e cea mai tare, nene – il bate pana si pe Vanghelie care este pe goagal si tuiter.

Sebastian cel fara frica face niste declaratii meseriase – numai bune de predat la Facultatea de Sociologie impreuna cu pozele de pe Romanika.eu de mai jos🙂.

„Lumea mă ascultă pentru că spun lucruri interesante. Uneori şi când nu spun mare lucru oamenii sunt atenţi. Chiar şi când tac atrag atenţia” .

„Am şi tatuaj. Barba, ca să par serios. Tatuajul, ca să par neserios”.

„Mi-a propus preşedintele sa devin consilier. Mă cam plictisisem să produc sondaje. Şi acolo e o lume de care te cam saturi la un moment dat. A fost o discuţie prealabilă cu preşedintele. Nu un interviu propriu-zis. Credeam în preşedintele Băsescu. Şi încă mai cred. Dacă nu aş fi crezut, nu mă interesa” .

„Nu vorbesc despre cărţile citite cu preşedintele. Avem relaţii profesionale de altă natură. La Cotroceni nu e un cenaclu literar. Fiecare îşi face datoria pe domeniul lui. Fiecare foloseşte ce citeşte sau ce a citit. Cărţile preşedintelui sunt în bibliotecă. Pe birou e computerul. Nu trag cu ochiul să văd ce citeşte.”

Oare o fi buna Strada asta a sociologilor, Sebastiane ?🙂

Single Post Navigation

Lasă un răspuns

