STRADA SOCIOLOGILOR

Azi am aflat ca profilul meu de business e ANALITIC. De la KeyPeople

Azi am aflat de la prietenii mei de la DailyBusiness, comunitatea KeyPeople ca am un stil de business Analitic.

Esti o persoana atenta la detalii, focalizata pe solutionarea problemelor, iei in calcul toate optiunile posibile de rezolvare a acestora si te gandesti bine inainte de a-ti exprima opiniile. Intr-o situatie de criza poti da impresia ca nu contribui cu pareri sau ca nu gandesti repede. Pentru tine, gandirea analitica nu ajuta foarte mult atunci cand, sub presiunea timpului, unele probleme cer o rezolvare imediata si prima solutie poate deveni cea mai buna solutie. Esti o persoana persistenta, precauta, echilibrata, calma, perfectionista, incapatanata. Esti de asemenea un bun organizator.

Fa-ti si tu testul, aici.

Single Post Navigation

Lasă un răspuns

