STRADA SOCIOLOGILOR

Nu am nevoie de nimic. Am tot ce vreau…Viata nu inseamna numai bani, tovarasi

In ultima vreme, mai toate conversatiile si preocuparile compatriotilor nostri se rezuma la bani, de parca viata s-ar rezuma numai la asta…

Doua evenimente diferite ne dau insa adevarata valoare a vietii🙂.

Primul, il are protagonist pe Daniel Anton, un copil de 11 ani din Glodenii Gandului. Fara sa stea prea mult pe ganduri acest pusti a salvat de la moarte, dintr-un incendiu, o fetita de doar 9 luni.

Spune ca nu i-a fost frica in momentul in care a vazut cum arde casa. Mergind pe ulita batucita a satului spre casa care a ars, spune calm ca „daca nu o salvam eu, fata cea mica ardea acolo. Se facea scrum, am vazut eu intr-un film cum se intampla”.

Admirabila lectie de viata…

La fel cum a facut si savantul rus, dr. Grigori Perelman, care a refuzat un milion de dolari drept premiu pentru  rezolvarea Conjecturii lui Poincare, una dintre cele mai dificile probleme din matematica.

Nu am nevoie de nimic. Am tot ce vreau, a replicat savantul, in ciuda faptului ca traieste in saracie intr-un apartament mizer din Sankt Petersburg.

Single Post Navigation

Lasă un răspuns

