STRADA SOCIOLOGILOR

31 – de maine, schimb prefixul

Asta da stire de pagina intai a ziarelor centrale🙂 !

„In urma cu 31 de ani, intr-o zi de vineri, 9 februarie 1979, la orele 11.25 AM, venea pe lume la Maternitatea Cuza-Voda din Iasi un baietel ce avea sa schimbe pentru totdeauna destinul Romaniei.

Vorbim despre scriitorul, sociologul, antreprenorul, consultantul de afaceri si coordonatorul celei mai importante colectii de business, Dragos Panainte” 🙂.

La 31 de ani, imi doresc ca bunul Dumnezeu sa-mi calauzeasca pasii pe calea cea buna, sa vegheze asupra mea si a familiei mele si sa-mi dea puterea interioara necesara pentru a duce bun sfarsit toate proiectele personale si profesionale !

Si pentru ca multi dintre dvs nu veti putea ciocni o cupa de sampanie cu sarabatoritul, va ofer un cadou muzical special: Gheorghe Zamfir.

La multi ani, Dragos !🙂

Single Post Navigation

2 thoughts on “31 – de maine, schimb prefixul

  1. Dorel CODINA on said:

    la multi ani! si la mai mare:)

Lasă un răspuns

