STRADA SOCIOLOGILOR

Povestea buclucasa a unui banner electoral: Asa tata, asa fiu…Halal tata, halal fiu

Pentru cei din tara, aflati ca la Iasi suntem in mijlocul „unui mare scandal politic” – oservati ironia fina…🙂

Seful filialei iesene a PSD, Gheorghe Nichita declara: „Fenechiu este un om fara caracter si fara onoare. Am discutat si cu Simirad. A spus ca au fost facute fara stirea lui. Am promisiuni ca vor da jos bannerele. Au incercat sa creeze confuzie in electoratul de acolo, dar nu au nici o sansa”.

Deputatul PNL, Relu Fenechiu:  „Este reactia unui om perdant. PNL va cistiga cele mai multe mandate la Iasi. Din cite stiu, Simirad a facut si declaratii publice cu privire la sustinerea fiului sau. Daca Nichita are probleme la el in partid, nu-l poate ajuta nimeni, nici macar eu”.

„Vinovatul”, Constantin Simirad, presedintele CJ Iasi: „Nu am stiut ca voi aparea pe un banner alaturi de sigla PNL. Nu pot interzice sa apar intr-o poza cu fiul meu, dar fara nici o sigla. Eu nu sint membru PNL. Este o lipsa de experienta politica. Si faptul ca au pus bannerele cind eu am plecat din tara ma pune pe ginduri. Nu trebuia sa apar alaturi de sigla lor. Dar, sa nu exageram. Astfel de situatii reprezinta sarea si piperul unei campanii electorale” (sic !).

Concluzia ? Mesajul bannerului este ” Asa tata, asa fiu”.

Daca cele doua partide aflate in disputa, PSD si PNL, se comporta in aceasta maniera, iar cei doi protagonisti sunt membri PNL si PSD, atunci e clar: Asa tata (PSD), asa fiu (PNL)….

Pardon, am vrut sa spun: Halal tata, halal fiu…

Traim in Romania si politica ne ocupa tot timpul…🙂

Single Post Navigation

Lasă un răspuns

