STRADA SOCIOLOGILOR

De-ale vietii: de la dezamagire la optimism

Nu stiu altii cum sunt dar eu, cand stau si ma gandesc la primele 4 luni din 2008, pot spune ca am avut si zile mai bune.

Ferice de tine, Alin: ultimele 4 luni din viata ta au fost interesante pe cand ale mele nu au fost deloc incuranjante. Am primit multe refuzuri, dar m-am ridicat din nou pentru ca asa spune un proverb chinezesc: Secretul succesului – sa cazi de sapte ori si sa te ridici a opta oara !

Incerc sa ma automotivez – cum bine ma sfatuieste Ionut Ciurea, dar mi se pare mie ca Legea Reciprocitatii in Afaceri m-a cam ocolit in ultima vreme.

Stiu ca Ionut are dreptate cand zice: „Daca vrei sa schimbi lumea, schimba-te pe tine. Devino tu, mai intai de toate, un om asa cum ai vrea sa fie toti in lume. Devino tu un exemplu de gandire pozitiva, de succes, de ce vrei tu.

Si, in plus, poti fi cel mai mare ajutor pentru cei din jurul tau cand ii vezi asa cum isi doresc EI sa fie. Aceasta este influenta reala, adevarata. Este singurul fel de influenta pe care-l poti exercita, de altfel. Am scris acest articol cu intentia ca tu sa scoti ce are mai bun in el si sa te ajute sa devii ceea ce tu vrei sa devii. SuccesE !”.

Tocmai asta e problema mea: Tot ce imi doresc de la cei cu care intru in contact este sa ajunga sa ma cunoasca ASA cum sunt eu in realitate ! Nimic mai mult ! Vreau doar sa ajunga la concluzia ca sunt, inainte de toate, o persoana pozitiva, bine intentionata si dornica de a pune umarul la treaba (printre altele, si la succesul lor personal si profesional) !

Imi amintesc perfect o maxima a lui Zig Ziglar care spunea asa: daca vrei sa ai succes, ajuta-i pe ceilalti sa obtina ceea ce vor si ei te vor ajuta sa-ti atingi obiectivele propuse  !

Iar mie mi se pare ca cele 4 luni scurse pana acum n-au facut decat sa ma amarasca: in timp ce eu incerc sa le demonstrez celorlalti prin tot ceea ce fac, gandesc si comunic ca sunt o persoana onesta si de buna credinta, ei ma vad doar ca pe inca un smecheras care o face pe-a desteptul si care le vrea doar banii !

Asta da aplicare a Legii reciprocitatii, draga Ionut !

Asa ca, daca ar fi sa cer vreodata ceva de la Dumnezeu, asta e singura mea dorinta: Ca ceilalti sa ma cunoasca asa cum sunt ! Fara prejudecati, fara ipocrizie si fara clisee. Doar asa cum sunt !

Single Post Navigation

Lasă un răspuns

