STRADA SOCIOLOGILOR

Balada angajatului model: sa aveti o zi minunata !

Bunul meu prieten in ale juridicelor, Andrei Savescu, a publicat ieri o super balada care cu siguranta va v-a descreti fruntile:

1. Imi place munca, bani de-ar fi
S-aduc in firma zi de zi.
Il plac pe seful cel mai tare!
Si sefii lui, pe fiecare…

2. Iubesc biroul, ce-i pe el,
Concediul nu-l iubesc de fel!
Mobila gri plina de praf,
Hartiile crescute vraf.

3. De munca mea sunt fericit,
Nimic atata n-am iubit.
Iubesc computerul-fereastra
Cu scafarlia lui albastra.

4. Iubesc sedintele mai lungi
Cand am in creier cifre, dungi,
Iubesc, va spun acu din nou,
Sa stau o viata la birou!

5. Imi place munca, as munci
Mai mult in fiecare zi.
Nu vreau salariu, nu vreau stima,
Mi-ajunge critica drept prima.

6. Nu vreau nimic, decat un pat,
Fix in biroul meu bagat,
Langa PC-ul meu cel drag.
Sa pot munci aci non-stop
Pana se urca firma-n top!

7. Nu vreau nimic, dar am un dor,
Vreau la biroul meu sa mor,
Si sa ma-ngroape-ntre dosare
Ca pe Eminovici in mare…

Single Post Navigation

2 thoughts on “Balada angajatului model: sa aveti o zi minunata !

  1. Mi se potriveste de minune aceasta balada! Oare o citesc si sefii nostri iubiti?

  2. Gaby B. on said:

    Superrr….

Lasă un răspuns

