STRADA SOCIOLOGILOR

Lecturi obligatorii pentru branding

Mi se pare absolut provocatoare ideea lansata de Andreea Nastase: o lista cu cartile care ne-au folosit in facultate.

Sincer sa fiu, o sa preiau leapsa de la ea si o sa incerc, candva, sa intocmesc si eu o lista asemanatoare cu cartile folositoare citite de mine in facultate.

Din lista ei de 53 de carti (in majoritate de branding) constat, cu amaraciune, ca am citit doar un procent de 20 %, semn ca trebuie sa ma pun serios pe citit in acest domeniu.🙂

Sunt curios daca aceasta initiativa ar putea fi dusa mai departe de fiecare dintre noi.

Eventual, sa punem alaturi de lista de carti care ne-au folosit in facultate and after that si lista cu bibliografia recomandata de dascalii nostri dragi. Asa, de dragul vremurilor bune !

Single Post Navigation

2 thoughts on “Lecturi obligatorii pentru branding

  1. Andrea on said:

    E inca o lista temporara, mai am pana la 100 dar nu mi le aduc aminte sau amazon nu le are. Cum ar fi Jean-Claude Kaufmann – Der Morgen Danach sau The Morning After si „Dirty Linen: Couples as Seen Through Their Laundry”

    Dar ar fi o idee buna ca cei pe care ii cunosc sa intocmeasca propriile liste🙂 Am acoperi domenii vaste si cine stie, poate o sa foloseasca drept referinta pentru altii care abia incep😀

  2. Imi place ideea cu alaturarea cartilor citite si a celor recomandate de profesori. In cazul meu difera foarte mult🙂

Lasă un răspuns

