STRADA SOCIOLOGILOR

Brandul de tara: Romania

Am dat azi peste o surpriza placuta navigand pe internet.

Este vorba despre aparitia unei carti unice in peisajul publicistic autohton si anume: Brandul de tara: Romania, lucrare ce va fi lansata maine, ora 14, la Casa Oamenilor de Ştiinţă din Bucureşti.

„Brandul de ţară – România” este o lucrare colectivă la care participă studenti şi specialisti din spaţiul cultural actual şi din domeniul brandingului autohton, coordonata de prof. Emilian M. Dobrescu, Lucian Traşă, Natalia Cimpoca si Vladimir Chira.

Printre autori vor fi cu uşurinţă remarcate nume ca Horia Roman Patapievici, Mihai Ghyka, Ştefan Liuţe, Monica Cercelescu.

Lucrarea încearcă să ofere o sinteză pertinentă de informatii referitoare la subiectul brandului de ţară, un subiect recent pentru România şi foarte dezbătut, pentru rezolvarea căruia s-au investit semnificative resurse şi pentru care – din pacate – până în momentul actual nu a fost găsită nicio solutie viabilă.

Volumul este dedicat în primul rand specialiştilor în comunicare şi domeniile conexe, oferind în acelaşi timp o lectură agreabilă publicului larg.

Single Post Navigation

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: