STRADA SOCIOLOGILOR

Din nou despre Brand Iasi. Sau nu…

La primul contact cu initiativa crearii unui brand al orasului Iasi, am fost de-a dreptul intrigat, deoarece persoana care se lauda prin targ ca va face si drege era, din nefericire pentru mine si profesia de sociolog, un veritabil amator: Marius Haratau.

Iata ca vechiul meu amic poate rasufla usurat: in editia de azi a unui cotidian local este anuntat faptul ca Primaria va organiza o licitatie in vederea desemnarii unei firme care sa se ocupe de noul brand al Iasului. Necesitate sau fudulie ? Absoluta necesitate !!!

Pentru ca stiu ce incompetent poate fi Jiji Nechita – a se vedea strategia Haute Europe – si ce „grande strategist” este Cosmin Coman – intamplator sau nu protagonistul unui interviu in revista patronata de Marius Haratau – fac o propunere de bun-simt: dati pomelnic la biserica si rugati-va cu totii sa castige licitatia baietii de la Grapefruit !

Ca sa dam o sansa acestui oras sa devina cel mai important centru regional aflat la granita UE – vorba prostanacului PSD-ist, Mircea Geoana, aflat in campanie electorala pe Bahlui.

Nu de alta, dar n-am chef iar de o monstruozitate ca cea girata de JIJI, care se lauda peste tot unde se duce ca „aiasta este cartea de capatai a Iasului” !!!

Doamne pazeste si apara ! 

Single Post Navigation

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: