STRADA SOCIOLOGILOR

Toti ministri-ingineri e destepti !

Era sa-mi cada plomba cand am citit azi interviul cu Nenea Ministru-Inginer al Educatiei noastre Nationale:

Si daca iese prost reforma pe care o doriti in invatamant, ce-o sa faceti?
Nu are cum sa iasa prost” (Sic) !!!!

Aoleu, Nostradamus de Bahlui, da de unde stii matale ca n-o sa iasa prost?!

 Aveti, voi, inginerii lu’ Peste, o premonitie mai tare ca a lui Nostradamus….?!

S-au vehiculat informatii despre relatiile dumneavoastra de la Iasi in momentul numirii ca ministru al educatiei.

Eu am ales sa ma implic. Era un domeniu pe care nu-l stapaneam, nici acum nu-l stapanesc, dar nici nu-mi propun. Nu trebuie sa vin la Ministerul Educatiei pentru a deveni un filosof al educatiei.”

Alo, Toasu, eu inteleg ca, in 89, am scapat de cel mare Cizmar al tarii, da cu ce-au gresit romanii ca au ajuns sa ne conduca numai alde de astia, care nu stapanesc bine domeniul, nici n-o sa-l stapanesca si care nu-si propun altceva decat sa-si bate joc de noi: Toasu Iliescu – inginer hidrotehnist; Toasu Constantinescu – Geolog-sef si Base – Capitan de cursa lunga.

NENEA INGINERU, DACA TACEAI FILOSOF DEVENEAI…..

Single Post Navigation

Lasă un răspuns

