STRADA SOCIOLOGILOR

Caldura mare, mon cher!

Pe langa faptul ca e caldura mare afara, a dat strechea si in politicieni.

Vasile Dancu: Demisia mea din functia de vicepresedinte are mai multe radacini. Una este ocazionala, sa zicem. A fost un fel de umplere a paharului dupa sedinta de Comitet Executiv National, care a avut loc vineri. S-a comunicat presei o minciuna, cum nu m-as fi asteptat: faptul ca m-as fi impacat cu Vanghelie.S-a regizat un fel de poza in care s-a valorificat o proximitate spatiala intamplatoare.

S-a spus ca ne-am pupat, ca ne-am cerut scuze. Era o minciuna. Acest lucru nu l-am suportat. Pentru ca atitudinea mea la acel Comitet Executiv National a fost una consecventa cu ceea ce am spus si inainte. Am facut o critica a politicii din ultima vreme a partidului, a tipului de management de pana acum.
 

Caldura mare, mon cher !

Single Post Navigation

Lasă un răspuns

