STRADA SOCIOLOGILOR

Keep walking, Monica!

Citesc o stire pe http://www.juridice.ro/stiri/28283/monica-macovei-se-gandeste-sa-plece-din-romania.html care ma nelinisteste profund.

Intr-un interviu acordat cotidianului olandez NRC Handelsblad de catre Monica Macovei, fostul ministru al Justitiei:

„S-au facut abuzuri in ceea ce ma priveste. Am fost surprinsa. Nu tinusem cont de faptul ca, la cateva luni de la aderare, munca mea urma sa fie anulata. Cunosc mai bine decat oricine ingrijorarea politicienilor fata de cercetarile legate de frauda si coruptie. Stiu de ce a trebuit sa fiu inlaturata. Eram prea activa si devenisem un pericol care trebuia inlaturat. In cazurile de coruptie asupra carora am atras atentia erau implicati oameni la cel mai inalt nivel. PD mi-a cerut sa ma alatur lui Basescu, dar eu ma gandesc sa plec din tara.”

Daca a inceput prigoana comunistilor, e de naspa!!!!!!!!!!!!!!

Monica, you must keep walking!!!!!!

Single Post Navigation

Lasă un răspuns

